Müşteri Destek

Destek Almadan Önce Sık Sorulan Soruları İnceleyin

Üretim

Sütek'in Kalite Politikası Nedir?

Kalite politikamıza Menüden Sırasıyla Kurumsal > Hakkımızda Bölümünden Ulaşabilirsiniz.

Sütek'in Üretim Tesisleri Nerededir?

Sütek’in Üretim tesisleri Türkiye’de Hakkari / Yüksekova’da Bulunmaktadır. 

Sütek'in Günlük Üretim Kapasitesi Ne kadar?

Hakkari Yüksekova’da Bulunan Tesisimizde ki günlük olarak üretim miktarı 10 Ton dur.

İnsan Kaynakları

Sütek'in işe alım politikaları nelerdir?

Sütek İnsan Kaynakları olarak, seçme ve yerleştirme sürecimizi potansiyel çalışanlara fırsat eşitliğini sağlayarak ‘’doğru işe doğru insan’’ politikası ile gerçekleştirmekteyiz. Kurum Kültürümüze ve pozisyona özel yetkinliklere sahip en uygun çalışma arkadaşlarımızı şirketimize kazandırmayı amaçlıyoruz. Bu kapsamda, aradığımız pozisyonların duyurusu internet sitemiz, kariyer portalları, meslek odaları ve şirket intraneti üzerinden yapılmaktadır. Aradığımız pozisyonun seviyesine ve beklenen becerilere göre adaylarımıza işe alım süreçlerinde farklı değerlendirme araçları uygulanmaktadır

Çağrı Merkezi Çalışma Saateri Nedir ?

Çağrı merkezimiz (0850 346 29 23) hafta içi 09:00 – 18:00 arasında hizmet vermektedir.

Sütek'e Nasıl İş Başvurusunda Bulunabilirim?

Sütaş internet sitesinden güncel ilanları takip edebilir, özelliklerinize uygun bir ilan bulunmuyorsa genel başvuru yapabilirsiniz.

İş başvurularınızı, web sitemizin İnsan Kaynakları menüsü altındaki İnsan Kaynakları bölümünden yapabilir ya da ik@sutek.com.tr E-Posta gönderebilirsiniz.

Ödeme Yöntemleri

Online Ödeme

Ödemelerinizi web sitemiz üzerinden PAYTR Alt yapısı ve güvencesi ile 7 / 24 online olarak Banka Kartınız, Kredi Kartınız, Birikmiş Kredi Kartı Bonuslarınız ile yapabilirsiniz.

Havale / EFT ile Ödeme

Ödemelerinizi Kredi Kartınız ya da Banka kartınız ile yapmak istemezseniz alternatif diğer bir yöntem olan HAVALE / EFT yapabilirsiniz. Banka Hesap Bilgilerimi aşağıdaki gibidir.

BANKA İBAN
Ziraat Bankası TR00 0000 0000 0000 0000 00
Ödeme Bildirimi

Ödemenizi HAVALE / EFT Yöntemi ile yaptıysanız 0850 346 29 23 WhatsApp Destek hattımıza sipariş numaranız ile bilgi vermeniz yeterlidir. 

Ödeme Aşamasında Sorun Yaşıyorum

Aşağıdaki sebepler ödeme adımının tamamlanmasına engel olabilir.

1. Kredi/banka kartının online alışverişe kapalı olması.

2. Kredi/banka kartının limitinin yetersiz olması.

3. Yurt dışına ait bir kredi/banka kartı ile işlem denenmesi.

4. Anlık yaşanan teknik sorunlar.

5. Bankada kayıtlı cep telefonun farklı olması nedeni ile 3D sistemine giriş yapılamaması

Yukarıda yer alan maddelerin alışverişinizi engellemediğini düşünüyorsanız ve işlem esnasında hata bildirimi alıyorsanız; Bize Ulaşın-Online Alışveriş adımlarını izleyerek talebinizi iletebilirsiniz.

Alışveriş & Sipariş Takibi

Nasıl Sipariş Oluşturabilirim?

Siparişinizi Web sitemizden, Sosyal Medya Hesaplarımızdan yada destek hattımızdan kolaylıkla oluşturabilirsiniz.

Siparişimi Nasıl Takip Edebilirim?

Web sitemizden Sipariş Takibi bölümünden sipariş numaranızı ve sipariş verirken girdiğiniz E-Posta adresini girerek kolaylıkla siparişinizin son durumunu kontrol edebilirsiniz.

Sipariş verebilmek için üye olmam gerekiyor mu?

sutelsut.com.tr online alışveriş sitemizden sipariş verebilmek için birkaç dakikanızı alacak bir üyelik işlemi gerçekleştirebilirsiniz. Üyelik işlemi gerçekleştirmek istemiyorsanız “Üyeliksiz Devam Et” veya “Facebook ile Giriş” seçeneklerinden bir tanesi ile sipariş oluşturabilirsiniz. Ancak üye olmanız hem siparişinizi takip edebilmenizde, hem de sonraki alışverişlerinizde size bazı ayrıcalıklar sağlayacaktır.

Siparişim Kaç Günde Elime Ulaşır?

Size daha iyi hizmet verebilmek için sistemlerimizde yapılacak güncelleme nedeni ile siparişler 3 iş günü içinde kargoya verilecektir. Siparişiniz kargoya verildiğinde, üyelik hesabınıza kayıtlı telefon numaranıza SMS ile bilgilendirme yapılacaktır. Sipariş takibinizi ayrıca üyelik hesabınıza girdikten sonra “Hesabım-Siparişlerim” menüsünden de yapabilirsiniz.

Siparişimin onaylandığını nasıl anlayabilirim?

Siparişiniz alındığında başarıyla gerçekleştiğine dair bir uyarı mesajı gsm numaranıza gönderilir. Ayrıca kayıtlı e-posta adresinize sipariş bilgileriniz gönderilmektedir.

Siparişim onaylandıktan sonra değişiklik yapabilir miyim?

Ne yazık ki siparişiniz onaylandıktan sonra siparişinizin bir kısmı ya da tamamı ile ilgili değişiklik yapamamaktayız. Ancak siparişinizi iptal edip, yeni sipariş verebilirsiniz.

Sipariş İptali, İadeler & Şikayet

Sipariş İade Etme Prosedürü

TÜKETİCİ aşağıdaki şartlara konu olan ürün özelinde sözleşmeye bağlı cayma hakkını kullanamaz:

  1. Çabuk bozulabilen veya son kullanma tarihi geçebilecek malların teslimine ilişkin sözleşmeler.
  2. Tüketicinin istekleri veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan mallara ilişkin sözleşmeler. (Örn. (perde ve benzeri ölçü verilerek alınan, tüketici’ ye özel imal edilen ya da dikilen ya da satışa arzındaki durumu Tüketici talebine istinaden değiştirilen, kişiye özel uyarlanan ürünler)
  3. Fiyatı finansal piyasalardaki dalgalanmalara bağlı olarak değişen ve satıcı veya sağlayıcının kontrolünde olmayan mal veya hizmetlere ilişkin sözleşmeler.
  4. Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan mallardan; iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayanların teslimine ilişkin sözleşmeler.
  5. Tesliminden sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması mümkün olmayan mallara ilişkin sözleşmeler.
  6. Malın tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olması halinde maddi ortamda sunulan kitap, dijital içerik ve bilgisayar sarf malzemelerine ilişkin sözleşmeler.
  7. Elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler veya tüketiciye anında teslim edilen gayri maddi mallara ilişkin sözleşmeler.
  8. Cayma hakkı süresi sona ermeden önce, tüketicinin onayı ile ifasına başlanan hizmetlere ilişkin sözleşmeler.
  9. Orijinal kutusu/ambalajı bozulmuş (ekonomik değerini/tekrar satılabilme özelliğini kaybetmiş, bir kez dahi olsa kullanılmış, herhangi bir şekilde hasar verilmiş, herhangi bir şekilde satıcıdan kaynaklanmayan nedenler ile başka bir müşteri tarafından satın alınamayacak durumda olan vb. ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir
Ürün İade Koşulları
  1. Ürün iade işlemlerinin tamamlanabilmesi için aşağıdaki koşulları karşılaması gerekmektedir.
  2. Ürün teslim alındıktan sonraki 14 gün içinde cayma talebi iletilmiş olmalıdır. Cayma hakkının kullanıldığına dair bildirimin cayma hakkı süresi (14 gün) dolmadan, yazılı olarak veya kalıcı veri saklayıcısı ile satıcı veya sağlayıcıya yöneltilmesi yeterlidir. Cayma hakkının kullanımına ilişkin ispat yükümlülüğü tüketiciye aittir.
  3. İade edilecek ürün kullanılmamış, ürünün orijinal ambalajına zarar verilmemiş ve tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmemiş olmalıdır.
  4. Ürünle birlikte alınan hediye ya da kampanyalı ürün varsa, ilgili ürünler de iade olarak gönderilmelidir. Bununla birlikte (kusurlu ürün hariç) iade talebine konu olan ürünün iade alınması sonrasında, ilgili siparişin dahil olduğu bir kampanya varsa, iade sonrasında kampanya koşullarındaki herhangi bir koşul karşılanamayacak olmamalıdır. Örneğin belli bir miktarda alışveriş yapıldığında verilen hediye çeklerinin bedeli, iadeden sonra bu hediye çekine hak kazanmaya yetecek derecede ürün tüketicide kalmamış ise ücret iadesi bedelinden düşülür.
  5. Ürün kurumsal olarak satın alınmış ise, ürün gönderimi iade faturası düzenlenerek yapılmalıdır.
  6. Hasarlı ürün iadelerinde kargo hasar tespit tutanağı ya da servis raporu olmalıdır. Bu rapor bulunmadığı takdirde ürün iade alınmayabilir.
  7. Sıvı veya gıda ürünleri kusurlu olmadığı sürece iade edilememektedir.
  8. Niteliği itibarı ile son kullanma tarihi geçecek ya da çabuk bozulabilecek ürünlerin iadesi kabul edilmez.
Ürünü iade ya da değişim için hangi adrese göndermeliyim?

Güngör Mah. Onaylar Cad. No:11

Hakkari /YÜKSEKOVA